dimarts, 23 de febrer del 2010

DVD FOTOS NADAL REIS NEVADA


Amics Bikers,
El passat 30 de Gener, després del copiós esmorzar al Delícies, vam poder veure una projecció recopilatòria de fotos de la Marató de Cabra del Camp, La sortida del dia de Nadal, La nevada del Desembre, la Cavalgada de Reis i l'espectacular nevada del mes de Gener. Alguns Bikers m'han demanat si podia fer còpies... de manera que abans de posar-me a copiar, penso que valdria la pena fer una llista dels qui el pugui interessar. El cost de la còpia serà de 2€ què és el que val el suport DVD + la caixa + la caratula. Els qui esteu interessats, feu-m'ho saber, a través del blog deixant-me un missatge, o bé m'ho dieu personalment el divendres a l'Oficina.
Salut i cames.

5 comentaris:

Serafí ha dit...

Au mosquitot. Estiràs content que ja he aprés com posar coses al blog. Ara si que no tinc excusa.

Ramon Brull ha dit...

Ja era hora Serafi que un home de cultura i inteligent com tu colaborés al nostre blog.

Així m'agrada.

Ramon Brull ha dit...

Per cert, a mi ja em pots apuntar pel DVD

Jaume Margalef ha dit...

Serafi a mi tambe em pots apunta pel DVD.Serafi em sembla que aixo del DVD tindra mes sortida que les argelagues!

Josep del Lino ha dit...

hola Eduard,ja em pots apuntar per un DVD,m'agrada molt el nou format del blog,ara si que tindras mes feina